17 Şubat 2012 Cuma

Bir Mimlemedir Gidiyor

Evet mimi bastı Sırra Kalem, bana da yazmak düşüyor :)
Sorular bol, hemen başlıyorum
1- Ölmeden önce görmek istediğin bir ülke var mı, neden orası?

Bir değil birçok yer. Öncelikle İtalya, ardından İspanya, İngiltere kısaca Avrupa. Ardından Afrika kıtası... Heykel, resim ve mimariye düşkünlüğümü önce Floransa ardından Barcelona ve Londra ile giderebilirim sanırım.


2- Kış mı yaz mı?
Kesinlikle yaz!!! Şu kaşlarını çatmış gökyüzü ruhumu öldürüyor!!

3- Hiç saçının tamamını boyattın mı, pişman oldun mu?
Hiç böyle bi soruyle karşılaşmamıştım. Kadın dediğin illa ki boyatır saçını hem de tamamını :) Hiç pişman olmadım. Biz kadınlar eserekli türüz canımızı istediği herşeyi tak diye yaparız.

4- Bloğumda en çok ne tarz konular görmek istersin?
Blogunu öpüp başıma koyuyorum sen ne yazarsan güzel yazarsın :)

5- Yaptığın en çılgın şey neydi?
Yıllarrr yıllarrr önce taa ilkokuldayken kuzenlerimle sokaktan geçen adamların kafasına 2 bardak su dökmekti :) bu kaa

6- En sevdiğin tatlı nedir?
Kesinlikle donut! Ve elbette yanında kahveyle! Ama ne yazık ki İzmir'deki tüm dunkin donats'lar kapandı... Sırra Kalem, cafe açarsak donut da yaparız :)

7- Hiç bıkmadan kullanabileceğin oje rengi?
Pastel73!!!
 
8- Hayvanları sever misin? Evde beslemeyi istedin mi hiç?
Ih soru da bi tuhaf... Hayvan beslemek?.. Hayvanları severim, çok severim. Bir kedim var ama onu beslemiyorum :) Kedimle uyuyorum, uyanıyorum, kedim çalışma masamda kalemime pati atar, peteğin önünde uyur, ben yemek yersem gider o da mama kabının başına gider... Yani bir hayvan beslemiyorum bir kediyle yaşıyorum :)

9- Düzenli olarak takip ettiğin bir dergi var mı, varsa hangisi?
Var; Artist, Genç Sanat dergileri.


10- Sence Türkiye'de en yaşanılası yer neresi, neden?
Tabiki de İzmir. Sokakların denize çıkması, rahatça yaşabilmemiz, kız kıza içmeler ebüj olmalar, ulaşımın çok çok rahatlığı...

11- İnsanların sende gördüğü, dile getirdiği en iyi ve en kötü özelliğin nedir?
Kulağıma gelenlere göre dengesiz diyenler var :)

Bitti! :)



3 yorum:

sırrakalem dedi ki...

çok çılgınsın kuzum :p biz de erik çekirdeklerini atardık gelenin gidenin kafasına bak ben unutmuşum yazmayı :))
sana dengesiz diyenlerin dengesizliğidir o. hem dengemizi bozuyorlar, hem şikayet ediyorlar. hem sürekli dengede durmak ne kadar mümkün ki? mümkünse bile, ne kadar eğlenceli ki? di mi ya :)

Arkaik Harfler dedi ki...

ben dengesizliğimle mutluyum zate :)
erik çekirdeği de iyiymiş :)

Avram dedi ki...

Ulen var ya. Daha da ağzımı açarsam...:P