26 Nisan 2012 Perşembe

Glorriiiaaaa

Dün gece dedim ya, gece çöktü ve kedimle güneşin doğmasını bekliyoruz. Doğdu. Beklememiz işe yaradı ve biz bugün camdan yansıyan sıcak güneşe teslim olduk. Biraz tembellik edip mayıştık birbirimizi sevdik.

Sonra ben çalışmaya devam ettim, kedim de fırsattan istifade bir temizlik telaşına düştü

Sora kalktım kendime bi kahve yaptım o sırada da çenem düştü ve arkadaşlarımla lafladım
Bi tanesi, benim yerimde olmak istemediğini söyledi, onca zaman sonra mimari terminolojiyi asla hatırlamayacakmış, acımış bana :)
Diğeri daha umutluydu, bi tekrar yapsan hatırlarsın hepsini dedi, ama ben sevmem dedim osmanlı, olsuuunn hatırlarsınn, dedi
İşte en sevdiğim tavır budur, kasmak yok herşey olur :) Bunu diyen arkadaş İzmirli de değil oysa :P
Bi de bişi fark ettim bu akşam denizi izlerken, bazı uçaklar öyle alçaktan uçuyor ki ışıkları suyun üstünde parıldıyor. şaşırdım
Bi de hep bi gemi duruyor açıkta ve akşam olunca ışıl ışıl görünüyor suya da vuruyor renkleri
Bi su manyaklığım var farkındayım, su görmek hoşuma gidiyor :)Saat sabah 5 oldu olacak.
Dışardan birbirleriyle dalaşan sarhoş kadınlar ve erkeklerin sesi geliyor.
Benimse çalışmamın bitmesine ramak kaldı
Masamın hali duman

Uyumadan önce kulağımda mp3 güzel de bir şarkı dinliyip ve o şarkıyı buraya atıp güzel günler göreceğiz, görmeliyiz, hakkımızdır alacağız! diyorum :) ba bay

2 yorum:

sırrakalem dedi ki...

hatırlarsın tabii ya sanki yirmi sene mi geçti üzerinden :)
yaparsın sen, aslansın, seni kesseler acımaz :P

Arkaik Harfler dedi ki...

he heyttt!