9 Mayıs 2012 Çarşamba


Dolunay hala kocaman ve ışıl ışıl. Sevgilim keşke Peter Pan olsaydı da bu kocaman dolunaya doğru uçabilseydik. Buaralar masallara, çocuk hikayelerine taktım... Peter Pan, Küçük Prens, Küçük Kara Balık... Ne de çok küçüklermiş! :)

Geçen gün Beyoğlu'ndaki, Mephisto' ya gittim. Kendimi kaybediyorum ben burda! Kırtasiye bölümü ayrı bi çıldırtıcı, kitap bölümü ayrı!
Ha bi de çalınan müzikler!
Çok çok güzel bi yer...

Dayanamayıp kendime bi küçük kara balıkk 2dergi 1kitap 1belgesel dvd 1de müzik albümü aldım ha bi de kitap ayracı :) Tamam kitap ayracına para vermeyi saçma buluyorum elime ne geçtiyse kitaba sıkıştırıyorum ama buna dayanamadım. Kadife kırmızı kumaştan bi ayraca hayır diyemedim :)
Müzik albümü, Erkan Oğur'un, Eksiklik Kendi Özümde...
Belgeselse, Delikanlım İyi Bak Yıldızlara

dvd güzel. İçinde kitapçık var, bir de Deniz'in kartpostalı. Kitapçıktaki fotogaflar, yazılar belgeselde de geçiyor

 
Bunlar kitapçıktan detaylar. Deniz'in ve o dönem öğrenci olaylarının nerdeyse tüm fotograflarını, Ergin Konuksever çekmiş. O dönem İstanbul Üniversite'sine sokulan tek gazeteciymiş zaten. Öğrencilerin güveni sağlanmış. Belgeselde daha önce görmediğimiz görüntüler de var. Ha bi de bu belgeseli 6 Mayıs akşamı CnnTürk'te verdiler. Ailecek izleyip duygusal anlar yaşadık :) Yürek yufka napalım!
Bi yandan da Erkan Oğur'un son albümünü dinliyorum. Biraz ağır ama inanılmaz etkileyici parçalar var yine. Özellikle Eksiklik Kendi Özüm'deyi, kopuzla usul usul çalıp söyleyişi...
Erkan Oğur candır! :)  diyorum gecenin güzelliğine usul usul karışıp gözden yitiyorummm


Hiç yorum yok: