13 Mayıs 2012 Pazar

PazzzaaRR

Sabah çok taze. Benim bu saatte ayakta olduğum nerde görülmüş! Hele pazar günü...
ALES sağolsun
Bu yeni evde ilk sabahı 7 saat önce de ilk geceyi geçirdim. İyiydi güzeldi bi sorun yok :)
Kedim de ışık hızıyla alıştı eve. Her köşe bucağı koklaya koklaya şipşak tanıyıverdi yeni yurdunu.
O rahat vallahi, pencereden atlıyo balkona orda bi geziniyo geziniyo sora balkondan içeri giriyo pencereden karşı çatıya konan kargalar ve martılarla çıldırıyo vs...
Şimdi önümde kıpırtısız uzanan marmara denizi. Ege denizi gibi efendi görünüyor şimdilik
İnsanlar uyuyor. Dün akşamki maçın ardından çok sessiz.
Eminim kalp krizinden ölenler, birbirine girenler olmuştur.. Ne gereksiz...
La vita e bella ayol! :)

2 yorum:

AVRAM H.K.E. dedi ki...

Kendini besledin de bi de kedi mi aldın yanına? Yemek hırsızı olacak heyvanat.:P

Arkaik Harfler dedi ki...

benim kızım çok terbiyeli avram! kendi yemeği dışında kimsenin yemeğin sulanmaz! ve tabikkiii kedim olmadan aslaa! :)