7 Ekim 2012 Pazar

Şanslı Cool

Bizim evde kara bi kedi var. 2 buçuk aylık ya var ya yok. İstanbul Avcılarda annemin bahçesinde bulmuştuk 18 ağustosta. Elime aldıımda ölü bi kediyi tutuyorum sanmıştım. Öyle aç ve susuz kalmış pireler sarmıştı minnacık vücudunu. Şimdi o kara kedi büyüyo. Öyle kara ki, insan gözünü ağzını seçemiyo. Ha uyurken pembe dili dışarı çıkınca anlıyosun ağzının yerini. Belli ki sokaktayken büyük kedilerden çok dayak yemiş, uzaktan izliyo evimizdeki kendinden büyük diğer 4 kediyi. Ama Çay'la çok içli dışlılar. Koyun koyuna uyumalar, birbirlerini temizlemeler, ısırmalar, alt alta üst üste oyunlar.... Diğer 3 kediyle karşılaşınca ne yapması gerektiini de Çay'dan öğreniyor. Şöyle bi göz ucuyla Çay'ın naptıına ne tepki verdiine bakıp ona göre hareket ediyor. Hatta galiba ilk kez Çay'ın kendini temizlediini görüp öyle kendini temizlemeye başladı
Ha bu kara kedinin adı merlin.
Evimizin en küçük erkek kedisi. En ufak ve en zor şartlardan geldiinden şimdilik benim için en değerlisi :P
Bu konak belediyesinin kültür sanat bölümü iyi çalışıyo
5ekimde Goran bregoviç 6 ekimde de salim dündar! Goran bregoviçe gidemedik ama salim dündar a denk geldik. Kordon' da, iskelenin dibine kuruyolar sahneyi. Üç beş de sandalye atıyorlar
Genelde yaşça olgun olanlar o sandalyelerde oturur, birasını şarabını alan da çimlere kurulup öyle izler kordon konserlerini
E tabi çimler, bira şarap daha cazip sahnedeki sanatçı iyiyse
işte biz de izledik salim dündar'ı. çok iyiydi. tabi bi de sevdiim sanatçılardan biri çocukluumdan beri
yani insan çocukken niye salim dündar'ı sever bilmem ama severdim ben. O aynaları o yaşta dinler bi hüzünlenirdim. Geldim 27 yaşına hala hüzünleniyorum. 67 e gelince nası hüzünlenirim bilemedim
Neyse işte geçenlerde Neşet Ertaş'ı yitirince fena olmuştum ama bi yandan seviniyordum. Yani bu dünyadan bi Neşet Ertaş geçti ve ben o'nla aynı dönemde aynı ülkede yaşadım. Ne kadar şanslıydım.
Bugün de salim dündar, aynalar'ı söylerken, biz dinlerken, ben eşlik ederken aynı şeyi düşündüm. Ne kadar şanslıyım.
Aman çenem ne düştü
Neyse ben bu hafta bakıp bakıp kahkaha krizine girdiim karikatürü ekliip kaçıyom


1 yorum:

Avram dedi ki...

klavyenin yumuşak g'si mi bozuldu kardeşim? Hocana söylerim bak!