25 Eylül 2012 Salı

Somewhere in time

Bazen zaman kavramımı yitirebiliyorum. Bu bence bi yetenek yani şöle zamanlarda
benim için şöle zamanlar kavramı baya feci bişi, böyle pis kaka öcü derecesinde
Bu yüzden günümüzden soyutlanmış bi alanda bi zamanda kalabilmek güzel
Kendi evimize taşındıımızdan beri bi hır gür geçiyo zaman. Kutu açmaca, neyi nereye sokacağına karar verme faslı, bu ev neden toparlanmıyo, düzen yok mu düzenn, neyse ya olur olur hallolur modları...
Neyseki evimiz çarşıya bikaç dakika. çok bunaldıkça kendimi sokağa atıyorum
Bu sokağa atmalar gayet eğlenceli
Mesela SırraKalemin iş yeri hemen arka sokakta. Ders öncesi bi çay içebiliyoruz. Hatta beni dersine katmaya bile teşebbüs ediyo :)
İşte böyle iki iş bi lay lay lom kışa kadar
Bu gece kabasakalı dj olarak tuttum, yoksa vj miydi...
Neyse işte kabasakal aldı sazı eline
Bana şarkılar çal, diyorum, çalıyo
Hem de ne şarkılar
İşte bu şarkılar

2 yorum:

sırrakalem dedi ki...

beklerim her zaman bebeğim :))

soprano sappho dedi ki...

bende gelmek isterimmmm :)))