27 Haziran 2012 Çarşamba

Bir bekarın son günleri II

Hain pc yada blogger bana oyun oynuyor. Fotoğraf paylaşamıyorum! Fotoğrafsız bi blog düşünülemez gibi bişi benim için.
Oysa şimdi neleerrr neleerrr paylaşacaktım :)
Gelin çiçeğimi meselaaa :)
Yarın akşama da kına gecesinden detayları aktaracaktım! Lakin mümkün olmıycak.
Anlayamadığım vidyo yükleyebilirken, fotoğraf niye yükleyemiyorum...
Yakında bi yerde baykuşcuk ötüyo.. Beyaz bi baykuş alıp odamın tepesinde ona bi yer yapmak istiyorum. Balkonda da bi yeri olabilir.
Mesela onla çarşıya alışverişe çıkabilmeliyiz omzumda. Olmaz mı? Bence mümkün. Neyse konuma döniyim...
Bu fotoğraf işi canımı sıkıyor
Güzelim Foça fotoğrafları nolacak...
Umarım bi çaresin bulurum...
Yarına evde bikaç arkadaş ve aile üyeleriyle geleneksel kına gecesi tertipledim :)
Herşeyim gelenek dışı, bari bişiyim geleneksel olsun istedim.
Trakya all stars eşliğinde göbekler atılıp teflerle şenlenilecek, ellere kınalar yakılacak.
Ama bence gecenin en eğlenilecek şarkısı şu olacak

Hiç yorum yok: