17 Haziran 2012 Pazar

Çılgın Haziran!

Koskoca Haziran bitecek bi yazı yazmamışım şuracığa! Kendimi şiddetle kınıyorum! Sizi de esefle kınıyorum hiç dürtmüyosunuz :) En iyi bloglar seçilmiş neelerr neler olmuş!
Neyse hayırlı uğurlu olsun allah kademli bloglar yazmayı nasip eylesin cümlemize, bize de!
Galiba sıcaktan beynim biraz sulandı. Gün içinde hiçbişi yapmadan vakit bile geçirsem yoruyor bu hava beni.
Bişi de yapmıyo diilim hani. Yok kemeraltı'na git kına al, yok gelinlik provasına git... Başımı ciddi ciddi bağlıyorum artık allah sonumuzu hayır etsin :) Fekat bu yazıda allahla çok içli dışlı olmam dikkatimi çekti. Bikaç ay bile İstanbul'da yaşıyınca böyle oluyo galiba.
Odada bayılmak üzereyken pc yi kaptığım gibi kendimle kedimi balkona attım. Yavrucak ayağımın dibinde ince patilerini öne doru sermiş yatıyor. İstanbul'un serininden sora İzmir sıcağı çarptı. Ama biz halimizden memnunuz. Yeniden İzmir'e dönmek gayet de iyi.
Benim gibi ani kararlar alan biri için şimdilik normal bi söylem bu.
Hah çöpün başına geri dönüşümcüler geldi! Şu su şişesini kafasına mı atsam acaba! Zira sokak hayvanları için su doldurduğum, dondurma, yoğurt vs gibi kabları inatla geridönüştürmeye alet ediyorlar! Hatta kablara 'bu kap hayvanlar içindir lütfen almayın' diye yazmama rağmen ıh yok vicdansızlıklarından ödün vermiyorlar.
Artık çareyi insanların diil hayvanların girebileceği bulabileceği yerlere kap yerleştirmekte buldum.
Çenem düştü, iyki bi ay yazmadım! Kaççtıımmm

6 yorum:

sırrakalem dedi ki...

aniden istanbul'a yerleşmeye karar verip pılısını pırtısını toplayıp, sonra yine aniden izmir'e gelmeye ve evlenmeye karar veren sen... çılgın olan haziran mı oluyor yani şimdi burada?

ayol nikah yeri bile üç kez değişti. planlardan söz etmiyorum. kesin ve net olarak bana bildirilen nikah yerinden söz ediyorum. dün gece yeni yeri söylediğinde "kesin mi?" diye sordum ilk. ben bile sürekli seninle konuşurken, bu kadar işin içindeyken takip edemiyorum gelişmeleri.

bu arada iki kez de gelinlik değiştirdik. bir tek damat adayı aynı duruyor. ahahah öldürcen sen beni :p

Arkaik Harfler dedi ki...

:) statik olmak bana göre diil senin de şuracığa raporladıın değişimlerden anladığımız kadarıyla...
damatdaki ısrarım gerçekten dikkat çekici :)
takipte kal anajım :)

sırrakalem dedi ki...

hahaha takipteyim anacım, yoksa yanlış nikaha gidebilirim. son dakka fikir değiştirirsin felan :P

AVRAM H.K.E. dedi ki...

Damat adayı esprisini benden önce yazmış. Oysa ne güzel yazıyı daha okumadan aklıma gelmişti. Bu kadını sevme nedenlerimden biri.:))
Neyse konuyu dağıtmayayım; bana bak.. sen bi kere evlen, ileride boşayıp da bi daha evlenmeye falan kalkışma. Hatta bu yönde bi yasa da çıkarttırmak lazım. İstanbul İzmir, değişen nikah salonları, gelinlikler, kınalar bilmem neler.. Allah damadın yardımcısı olsun.:P

Arkaik Harfler dedi ki...

len döverim sizi! :)

sırrakalem dedi ki...

ehehe boşversene, hapse giricen evlenemiycen sonra :p