29 Haziran 2012 Cuma

Bir bekarın son günleri III

Hala fotoğraf paylaşamıyorum. Çıldırıciim! Neyse!
Bekarlığımın son günlerine bomba bi moralle girdim. Etrafta evlenen arkadaş eş dosttan biliyorum, çoğu bol stresli deli gibi bişi olurlardı. Böyle bi etrafa bağırıp çağırmalar delirmeler falan... Bende niye yok öyle şeyler... Gayet rahat ve mutluyum...
Len bu insanların dediği/yaptığı şeylerin hiç biri mi bana uymaz! :)
Mizacım mı bozuk anlamadım...
Bu akşam anneannemin ısrarlı telefonlarında 'yarın evden davullarla çıkıcaksın' diyip beni çıldırtmasına rağmen yok anam bi gıdım sinir yok! Yarın ben kuaöferdeyken davulcuyu zurnacıyı kapıya getirirse ne olurum bilmiyorum...
Gelelim kına gecemin detaylarınaaa :) Sanki çok merak eden var di mi! Hiç umrum diil, yazıciim!
Ağlamadım. Etrafımda döndüler tavaf ettiler olmadı! Karşımda annem ağlıyor, arkamda anneannemin hıçkırık seslerini duyuyorum ama olmuyor... Denedim çabaladım ıh yok bi damla bile akmadı gözyaşım. Hatta etrafımda dönmelerinden sıkılıp, yeter hareketli bişi çalın, diye sayıkladığımı hatırlıyorum.
Sonracığımaa kimsenin düğününde zar zor iki attıran ben, elimde tef, deli gibi oynadım durdum. Yoo içmedim de :)
Şimdi annem karşımda uyuyor. Kedim sol elimin altında. Foça'ya hazırlanan bavulumun kapağı açık, yıllardır sağ elimde olan alyansım sola geçti...
Bekar olduğum bu son gecemde kalp atış hızım bi gıdım daha fazla.
Yarın bu ev dolu olacak. Bi heyecan bi koşuşturma...
Sora ben o beyaz kıyafeti giyicem
KabaSakalı ilk defa kumaş pantolon gömlek ve ceketle görücem. Tabi gömleğin altına Pink Floyd tişörtünü giymeyi unutmıycak. (eveettt derken gömleği parçalayıp içindeki progressive rock aşkını daha fazla bastıramayabilir.)
Sora uzuunn zamandır görmediğim tatlı insanları görücem beni öpücekler tebrik edicekler
En sonunda da en sevdiğim arkadaşlarımla kafaları çekicem.
Hem dee tüm bunları devletin artık birlikte olduğumuzu onayladığı KabaSakalla yapıcam! :)
Mutluluktan oracığa yığılmazsam iyidir! :))
Bana Leonard Cohen gibi muhteşem müzikleri öğreten, müzik zevkini çok sevdiğimmm KabaSakal'la çookkk sevdiğimiz o şarkının 2 çeşidini paylaşacağım :)
Haydi bakalım biz eriyoruz muradımıza siz de çıkın kerevetlerinize!

3 yorum:

sırrakalem dedi ki...

yarın büyük gün :)

atılsın imzalar, içilsin içkiler, gıcır olsun keyifler :)

Arkaik Harfler dedi ki...

:) evett hepsi olsun!

Adsız dedi ki...

Arkaik Harfler seni ve eşin kabasakalı tebrik ediyorum:)

Bir ömür boyu mutlu olmanızı tüm kalbimle diliyorum.

Her şey gönlünüzce olsun:)