5 Ağustos 2012 Pazar

Güzel Yaz

Biten haftanın en iyi yanı Foça'ydı.
Su, buz kalıpları atılmış gibi soğuktu. Bacağını suya sokan çığlık atıyodu.
Ama beeennnn top patlayana, böbreklerim donasıya kadar çıkmadım o sudan.
Kabasakal gıcık. Giriyo suya, sanki olimpiyatlarda gibi bi koşu depar atıyo gözden kayboluyo sora benle 2 dk dubalarda dinleniyo bi daha depar atıp gözden kayboluyo sora çıkıveriyo sudan.
Ben de napim kendi kendime eğleniyorum suda. Bu yazki favorim, sudaki kayıklara tırmanırken bacaklarımı yarmak, mini mini dubaların üstüne oturup salıncakta gibi sallanmak, iki yüzüp azcık kas çalıştırmak, suyun içinde gözlerimi açıp lensli gözlerimi maffetmek vs...
Ben böyle suda eğlenip kendi kendime kahkahalar atarken, kabasakal da bin tane fotomu çekti durdu. Suya girerken, girsem mi girmesem mi diye düşünürken, can havliyle suya atlarken,suya dalarken çıkarken, yüzerken, dubalara vardıgımda kahkaha atarken, yüzüstü gözlerim kapalı suda sallanırken, su yutup öksürürken...
Bu yaz bin tane fotom oldu sayesinde... Fotografçı bi sevgili gibisi yoktur.
O yoo! O, benim artık kocam! Ama alışamadım kocam demeye :)
Hem SırraKalem de diyo, sevgilim de bence de, hem daha romantik! diyo :)
Bu SırraKalem alem zaten. Dün gecenin 3ünde balkonda bana kahkaha attırdı, komşulardan zılgıt yicem sayesinde! :)
Neyse! :)
Bugün oturup ilk vidyo denememi yaptım. Bakalım olmuş mu :)
Gerçi vidyoda kabakasalın bi bölümü mü, benim parmaklar mı ne ararsan var!..
Ama gene de gün batımı, denizin kusursuzluğu gayet ortada

3 yorum:

sırrakalem dedi ki...

koca lafına karşı diilim, sen alışmakta zorlanıyorsun. arkasından konuşurken koca diye bahsederiz, alışırsın böylece: "senin koca napıyo?" falan... :P

evden atılırsanız bana gelirsiniz gecenin bir vakti, sonra burdan atılırız hep beraber :))

deniz çok güzel çarşaf gibi ya...

Arkaik Harfler dedi ki...

senin koca, alışmak için uygun olabilir evet...
gülme manyaklıgımıza bi saat sınırlaması getirelim... ne de olsa mahalle baskısı euzubillahhh
deniz desen mikemmel ivit

Sevda ÜNLÜ dedi ki...

seni mimledim...