15 Ağustos 2012 Çarşamba

Sevda'nın Mimi

Benim bi mimim vardı!
Sevda mimlemişti geçen hafta, hemen cevaplayalım sorularımızı hayde

1- Çaresi olmayan bi hastalığa yakalandın ve bir yıllık ömrün var, ne yaparsın?
neden ben, naptım da başıma geldi vs gibi sorulardan sora sevdiklerime birer mektup yazar kendimi yüksek bi yerden aşaa atarım :)

2- Fobin, takıntın var mı, neler?
yüksek ve dik bi merdivenden aşaa yuvarlanıp kafa göz yarmak fobim.
dikkatimi çeken bi takıntım olmadı henüz :)

3- Bi sabah kalkıyosun, dünyda senden başka kimse yok, naparsın?
Bi salgın sonucu mu kimse kalmamış bi ben mi kurtulmuşum gibi sorularıma yanıt ararım
travmamı atlatır atlatmaz da  kendime hayali bi arkadaş yaratır insansız dünyanın tadını çıkarırım

4- Dünyayı dolaşmak istesen hangi ülkeden başlarsın, neden?
yakından başlarım, avrupaya gider güzel şaraplar içer yemekler yer müzeleri gezer amerika kıtasına geçerim ki çeşitli uygarlıkları dolaşayım
ardından da afrikala noktayı koyarım ki doğal ortamında görmediğim vahşi kedi kalmasın


5- En son yaşadığın, küçük düşürücü olay?
Hiç öyle bişi yaşamadım, yaşadıysam da çocukluğuma gömmüşüm ki bilinçaltım ulaşmama izin vermiyor :)

6- Asla yanından ayırmadığın üç şey?
Telefonum, telefonum, telefonum

7- Hayatının bi film/kitap olmasını istesen hangi film/kitap olmasını istersin?
bu sorudan pek bişi anlamadım desem yeridir...
ama eğer hayatım bişi olacaksa 'biraradayız hepsi bu' olabilir

8- Görünmezlik hapı bulundu ve sen bununla ilk ne yaparsın?
istemem ama isteyen biri varsa verebilirim derim. zira hapa gerek yok bildiklerim bana yetiyo da artıyo bile

Hiç yorum yok: