14 Eylül 2012 Cuma

Kedidir Kedi

Klasik müzikten anlayan bi kocam var. Zira duyduğu piyanodan hangi dönem hangi besteci kimdir çıkarabiliyo
Tamam ben de zaten o yokken dinlerdim de bi müzik duysam bu şudur diyemezdim :) tabi dört mevsim hariç :P
Neyse bizim bu evde son gecemiz. Son akşam yemeğimiz hala devam ediyo
Yarın ebedi evimize geçicez. İşte kıyamet orda kopacak! Kabasakal'ın 3 kedisi; osman-yudum-rıfkı ve benim kediler; merlin-çay yarın artık aynı evi paylaşıyor olacak.
Elbet ilk günlerde farklı odalarda tutacağız yavaş yavaş alıştıracağız
Kışı bekliyorum. Yatağımı kabasakal'dan sora 5 kediyle paylaşmanın hayalini kuruyorum
Muhtemelen bazıları, ııyyy şeklinde tepki verse de benim gibi hayvanları çok seven biri içun bu muazzam bi tecrübe
Hayatımın yeniden bi döneminin kapanıp bi döneminin başlamasının miladındayım




1 yorum:

Avram dedi ki...

sen o sayko Merlin'i bana vermeye kalkıyordun bir de di mi... anam naapar onu bilyor musun demir bastonu ile? akşam eve bi gelicem, annem bi köşede merlin öbür köşede. Salon darmadağın...Siz gidene kadr kediler taşınsa ya. Nasıl olsa onlar ancak sığar. Siz karı-koca birbirinizi bulmuşsunuz anacım. Üç birinde iki öbüründe.:P
İSKARYOT'a dikkat!