11 Eylül 2012 Salı

Orhan Kemal Müzesi

Evdeysem nerdeyse tüm günümü e2 dizileri, radyo3 ve kitapla geçiriyorum. Arada bizim boklara dalaşıyorum. Bizim boklar dediğim; 2 aylık kara kedim Merlin ve 6 yaşındaki siyam kızım Çay. Şimdilik Merlin'in aşısı olmadığından Çay'la karşılaştırmıyorum. Kapı arkasından merakla beklemedeler.
Neyse konuya döneyim... geceleri de radyo3 dinliyoruz kabasakal'la. Ama bazen tıpkı şu saatlerde olduğu gibi kabasakal fark etmeden radyoyu kapatıyorum ve cırcır böceklerini dinliyorum. Hazır hala çatlamamışlarken ve ben hala üşümüyorken yazın tadını çıkarmaya çalışıyorum. Evet bana hala yaz... Kimse sonbahara girdiğimizi kabul ettiremiycek henüz! :) Geçen hafta urla'da denize girdik. Suyu sıcaktır hamam etkisi yaratır. Foça gibi giren çığlık atmadan, aheste aheste girip suyun tadını çıkarır. Oysa ben soğuk suları severim.
Orhan Kemal Müzesi ayrıntısını veremedim, bu gidişle de veremiycem.
Sadece fotoğrafları paylaşma kararı aldım.
Ha bugün SırraKalem'in drama dersine katıldım. Bu gece uyumadan evel diyafram egzersizi yapıcam, kabasakala'a da yaptırıcam. Ölsün toksinler :)
Evet fotoğraflar aşağda, çok isterdim cırcır böceklerinin sesi de olsun fotoğraflarda :)











5 yorum:

sırrakalem dedi ki...

yeni evli olmasan yeni dönem kursa zorla getirirdim seni :p

yap o diyafram çalışmasını, az önce bir şey daha okudum bak (ne kadar azimli, sürekli araştıran, kendini geliştiren bir insanım gör :p)neyse ne diyordum ben yahu :)) haa bir şey okudum, akciğer nefesi alan insanlarda göğüs kafesi sürekli kalbi sıkıştırdığından kalp krizi riski artıyormuş. ben bilmem, söyleyenlerin yalancısıyım :p

nefes egzersizleri önemli. bununla ilgili bir yazı yazayım ben bloğumda bak ilham verdin :))

Arkaik Harfler dedi ki...

:))
ilham perin olarak,
hadi bekliyom yaz :)

sırrakalem dedi ki...

uğraşamam şimdi yarına işşalla :P

AVRAM H.K.E. dedi ki...

Kızım siz amma gezenti çift olduğunuzun farkında mısınız? Orhan Kemal müzesi nerde, ne zaman gittin? Urla deme fururum seni. Yok önce Sırrakalemi. Elli kere gittiği Urla'da o müze var da nasıl söylemez?!
Bu arada, hayırlı işler artık göğsümden mi nefes alıyorum yoksa diyaframdan mı diye takip etmeye başlar, kalp krizi geçiricem diye bunalıma girip doktora götürmeye kalkışır... Yandım.:P
Not: İlham perisiymiş. Hadi len oradan. Sen git Kabasakala ilham ol. VAlla bak, ben alacaktım Merlin'i ama malum şahıs öyle bir ültimatom verdi ki.. yutkundum kaldım.

Arkaik Harfler dedi ki...

olum orhan kemal müzesi istanbul'da, cihangir'de :) hane bayram içun gitmiştik ya kabasakal'lan.
kedi konusunu kapadık biz dün sırrakalem'le hayıflanıp durma :)