15 Ocak 2013 Salı

Bugün Günlerden Kırmızı

Çok fazla anlam yüklemeden yaşamayı zaten öğrenmiştik tamam biliyorum
Ama bazen de kaybetme noktasına gelmek gerekiyormuş o basit yaşamı, ki ne kadar güzel ve değerli olduğunu anlayalım
Ben bugün hayatımın zor günlerinden birini atlattım. Kendime totemler yaptım, en sevdiğim, en uğurlu eşyalarımla günümü geçirdim.
Hayallerime yeniden kavuşmanın mutluluğunu yaşarken bazen yaşadığım korkulardan birini atlattım.
Hayal kurabilmek güzel hala hayal kuruyo olabilmek de güzel.
Bugün günlerden kırmızı ya işte kanıtı

En sevdiğim çantaların başına oturan çantamla çok sevdiğim mugım bugün bana uğur getirdi. Yani işte ben öyle inanmak istedim ve inandığım gibi de oldu
Ben bugün birden çok şey öğrendim
Daha sağlam bastım daha mutlu oldum daha güçlendim ve hayallerime olan inancım daha kuvvetlendi
Bir de tüm gün bu şarkıyı söyledim

Veeee
İşte günün sonu da böyle güzel oldu
Birlikte olmanın dayanılmaz huzuru



Hiç yorum yok: